Vraag de gratis webshop scan aan!

Kom erachter hoe jouw webshop presteert met onze webshop scan.

We controleren je webshop op:
  • Technisch: performance en hosting
  • Gebruiksvriendelijkheid: design en usability
  • Veiligheid: SSL certificaat, veiligheidslekken
  • SEO: Zoekmachine vriendelijkheid
  • En nog veel meer..

Door gebruik te maken van cross channel voldoet een bedrijf aan de klantervaring via verschillende kanalen. Deze zijn feilloos op elkaar afgestemd voor het creƫren van meer merkbekendheid. Cross channel zorgt ervoor dat een bedrijf herkenbaar is via elk kanaal.

Verschillende cross channel kanalen

De marketingcampagnes, maar ook de advertenties en de website van een bedrijf moeten naadloos op elkaar zijn afgestemd. De klant of bezoeker moet het profiel direct herkennen. Cross channel kan zowel fysiek als online worden ingezet via deze diverse kanalen.

  • Een fysieke winkel
  • Een website of een webwinkel
  • Banner advertenties en flyers
  • Nieuwsbrief
  • E-mail correspondentie
  • Blogs en nieuwsartikelen
  • Social media posts
  • Audio reclame

Is er een verschil tussen cross-, multi- en omnichannel?

Hoewel deze technieken veel overeenkomsten tonen, zijn er ook specifieke verschillen.

Cross channel: Richt zicht op het voortraject, de klantenservice en de klantenbinding Multichannel: Stemt de winkelervaring af op het gebruikte verkoopkanaal Omnichannel: Een gelijkwaardig aanbod, klantervaring en uniforme klantenservice

Het is verstandig om de aanpak af te stemmen op de verschillende kanalen. Elk kanaal heeft namelijk zijn eigen identieke groep gebruikers. Fysieke of offline cross channel marketing is meer geschikt voor een oudere doelgroep. Social media is daarentegen minder verkoopgericht en meer informatie gedreven. Door rekening te houden met deze verschillende factoren, kun je cross channel effectief toepassen en gebruiken.

301 redirect

Lees meer

404 pagina

Lees meer

Aankoop intensiteit

Lees meer

Affiliate

Lees meer

AIDA model

Lees meer

Backoffice

Lees meer

Bedankpagina

Lees meer

Click and collect

Lees meer

Concurrent

Lees meer

Concurrentie analyse

Lees meer

Content marketing

Lees meer

Conversie

Lees meer

Conversie optimalisatie

Lees meer

Cookiewet

Lees meer

Copywriting

Lees meer

Cross-selling

Lees meer

CSV bestand

Lees meer

Customer journey

Lees meer

Dropshipping

Lees meer

Dynamic pricing

Lees meer

E-commerce

Lees meer

E-mailmarketing

Lees meer

Fulfilment

Lees meer

Google shopping

Lees meer

Herroepingsrecht

Lees meer

Hosting provider

Lees meer

Javascript

Lees meer

Klantbeoordelingen

Lees meer

M-commerce

Lees meer

Marketingkalender

Lees meer

Omnichannel

Lees meer

One page checkout

Lees meer

OPT-out

Lees meer

Orderwaarde

Lees meer

Payment service provider

Lees meer

Productfeed

Lees meer

Social commerce

Lees meer

SSL certificaat

Lees meer

Track and trace

Lees meer

Upselling

Lees meer

Usability

Lees meer

Viral marketing

Lees meer

Voorraadbeheer

Lees meer

We-commerce

Lees meer

Webdevelopment

Lees meer

Webhosting

Lees meer

Webshop

Lees meer

Webwinkel

Lees meer

Winkelmandje

Lees meer